Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

ΚΑΤ᾿ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ.

ΚΑΤ᾿ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ.

ΚΑΤ᾿ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ 
ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ.

Ἅγιον Ὄρος, Δευτέρα 21 Μαρτίου/3 Ἀπριλίου 2017

Μήνυμα ἑνότητας τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν ὑπό τοῦ Γέροντος Γαβριήλ Ἁγιορείτου, Ἱερόν Κελλίον Ἁγίου Χριστοδούλου Καρυαί.

Ἐπικράνθη ἡ καρδία μας μέ τάς εἰδήσεις πού ἀκούσαμε διά διαχωρισμόν τῶν Ἁγιορειτῶν ὁμολογητῶν τῆς ὀρθοδόξου ἡμῶν πίστεως καί τῶν ἀγωνιζομένων ὁμολογητῶν πατέρων στόν κόσμο.

Πρέπει πάνω ἀπ᾿ ὅλα νά διασωθεῖ καί νά κηρυχθεῖ ἡ ἀγάπη καί ἡ εἰρήνη τοῦ Χριστοῦ, πού ὄντως εἶναι ὁ ἕνας, μοναδικός καί ἀνεπανάληπτος μέγας εἰρηνάρχης, εἰρηνοποιός καί εἰρηνοδῶρος μεταξύ ἡμῶν καί ὑμῶν.

Σᾶς παρακαλῶ π.Σάββα, πού εἶστε ὁ πρῶτος διωκόμενος στό Ἅγιο Ὄρος γιά χάρη τῆς πίστεως καί π.Θεόδωρε πού γιά τήν φτωχή μου γνώμη εἶστε ὁ ἡγέτης καί ἔξαρχος στήν Ἑλλάδα καί κατέχετε τά σκῆτρα στόν ἀγώνα ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νά συζητήσετε μέ πνεῦμα εἰρήνης, ἀγάπης καί κατανόησης, ἀπόψε Δευτέρα 21/3-3/4/2017.

Οἱ ἅγιοι πατέρες μας ἐζήτησαν τήν ἀκρίβεια τῶν ἀποφάσεων τῶν συνόδων ἀλλά καί τήν οἰκονομία στό πρακτέο τῆς ζωῆς.

Σᾶς παρακαλῶ ἀκολουθεῖστε τούς ἁγίους πατέρας στήν σημερινή συγκυρία καί ἐφαρμόστε τήν οἰκονομία.

Γαβριήλ Μοναχός

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ.


Ο ΓΕΡΩΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ 
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG 
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΘΕΣ 
ΟΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
Αγιορείτης

5 σχόλια:

  1. Είναι παρηγορητικό το ότι πρυτάνευσε η σύνεση και η φρόνηση και η αντιεκκλησιαστική σύναξη στην πράξη ακυρώνεται. Ας ελπίσουμε τις όποιες μεταξύ μας διαστάσεις απόψεων να τις λύνουμε εν ομονοία και εντός της μητρός Εκκλησίας, μακρυά από λογικές αποτοιχίσεων και παύσης μνημόνευσης επισκόπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω νέα "Αγχίνοε", η Διορθόδοξη Ημερίδα εστέφθη με μεγάλη επιτυχία - ήμουν εκεί και όλα έλαβαν χώρα όπως ακριβώς περιγράφονται σε βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (αν αντέχετε βέβαια να αντικρύσετε την αλήθεια γιατί αυτό που συνέβει εκεί πέρα δεν ήταν κάτι σκηνοθετημένο όπως κάνουν οι δικοί σας εκλεκτοί). Πιο πολύ από όλα πάντως με εντυπωσίασε η αρχοντιά των Αγιορειτών πατέρων, που διαρκώς απέδιδαν αγάπη και σεβασμό στους ιερείς που τελευταία στιγμή αποφάσισαν να μην έρθουν και προδίδοντας έτσι - πάντα κατά τη δική μου γνώμη - μόνον τους ίδιους τους εαυτούς των αλλά προ πάντων την πίστη τους στον Θεό, τυφλωμένοι από το φώς "το αληθινό" που ισχυρίζονται ότι δεχθήκανε (μόνον) αυτοί όσο και από άλλες "ανατριχίλες" που νιώσανε κλπ κλπ. Εγώ δυστυχώς παρά του γεγονότος ότι διανύουμε κάποιες από τις πιο κατανυκτικές ημέρες της Μεγάλης Σαρακοστής, δεν έχω ούτε στο ελάχιστο από την αγάπη των Αγιορειτών πατέρων και ακόμη όντως πολύ πικραμένος ο ίδιος από το πόσο μικρόψυχοι μπορεί τελικά να είναι οι άνθρωποι, σας εύχομαι όλους εσάς τους φιλοοικουμενιστές να περάσετε καλά, ενωμένοι και μονοιασμένοι, κάτω από την επισκοπή και την φροντίδα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, διαβεβαιώνοντάς σας πως τέτοιοι που είστε, τέτοιος σας αξίζει να είναι στην κορυφή της ηγεσίας σας. Είναι καιρός το κοσμικό πνεύμα, η διγλωσσία και η υποκρισία να αρχίζουν να αποβάλλονται από την Ορθοδοξία, ώστε να προκύψει ένα νέο και υγίες ξεκίνημα, με ανόθευτο και ομολογιακό χαρακτήρα, για το καλό του τόπου, για τη σωτηρία της ίδιας της ανθρωπότητας, ΑΜΗΝ ΓΕΝΟΙΤΟ!

      Διαγραφή
  2. «Ο ΓΕΡΩΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΘΕΣ
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ», Και γιατί η Κατάνυξις το διέγραψε μετά μια μέρα; Μήπως το ζήτησε ο Γέροντας; Και ακόμα να καταλάβετε ότι δεν έχει ευλογία αυτό το πράγμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ.

    Και μάλιστα ακούγοντας τις "εξηγήσεις" που έδωσαν σε βίντοε οι αποτειχισθέντες Πατέρες που απεχώρησαν από την Ημερδίδα (θα το βρείτε στο διαδίκτυο), έχω να παρατηρήσω τα εξής:

    1.
    Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές.
    Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα:
    Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»;
    Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν,
    τότε:
    οι πιστοί μένουν έρμαια!
    Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς (όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.

    2.
    Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!

    3.
    Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…

    4.
    Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους (Θεσσαλονίκης και Λαγκαδά)!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν (π. Βουλκανέσκου και π. Αγγελακόπουλος). Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετής εκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση.
    Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του.
    Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν).

    Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις.
    Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσθέτω την απάντηση του Γέροντος Νεκταρίου αδελφοί, εκ μέρους του.
    http://geron-nektarios-o-agioritis.blogspot.gr/2017/04/dHlwsi-xaraktira_7.html

    Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.