Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

ΕΛΛΑΣ - ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ - ΑΡΙΖΟΝΑ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ - ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ - ΕΛΛΑΣ 2014


Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού 
και του Αγίου Πνεύματος. Αμήν.

Χάριτη Θεoύ καλώς βρεθήκαμε και πάλι ηλεκτρονικά αδελφοί μου, για να ακούσετε και να θαυμάσετε τις εμπειρίες από το νέο οδοιπορικό στις παραπάνω χώρες το 2014 και το 2015.

Η πανίσχυρος δεξιά του Υψίστου ήταν εκεί και πάλι μαζί μου και με ενίσχυε σε κάθε μου βήμα προς μεγάλο πνευματικό όφελος των Ελλήνων της διασποράς. Αγαπάει το λαό μας ο Θεός και περιμένει την ανταπόδοση της από εμάς, την οποία αργούμε όμως να του αποστείλουμε.

ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ ΤΟ 2014

Ο χρόνος από την αναχώρηση μου από την Στουτγάρδη τον Φεβρουάριο του 2013 έως και την επιστροφή μου σε αυτή την πόλη τον Ιανουάριο του 2014 πέρασε χωρίς να το καταλάβουμε, πολύ σύντομα.

Τα πυκνά τηλεφωνήματα των Χριστιανών στην καλύβι μου στο Άγιο Όρος, για προσευχή και πνευματική κουβέντα κράτησαν την γνωριμίας μας θερμή και την πρόσκληση για το 2014 ανανεωμένη.

Η πάντα δραστήρια Κυρία Παρθένα η μητέρα του Χρήστου, άρχισε από τον Σεπτέμβριο του 2013 να προετοιμάζει την νέα ομάδα των 20 Χριστιανών για το νέο προσκύνημα στην Αριζόνα το 2014, αφού, είχε πάρει ευλογία από τον Γέροντα Εφραίμ. Σε ένα τηλεφώνημα της εκείνη την περίοδο, μου ανακοίνωσε μάλλον πικραμένη ότι πρότεινε στους Χριστιανούς να συγκεντρωθούν κάποια χρήματα για το δικό μου εισιτήριο για την Αριζόνα, αλλά δεν έβλεπε προθυμία. Της απάντησα ότι ήμουν τόσο πολύ υποχρεωμένος και ευχαριστημένος από την περσινή γενναιοδωρία των Ελλήνων που δεν χρειαζόταν να επαναληφθεί.

Στον νου μου έπλαθα το σχέδιο κηρυγμάτων μου στην Στουτγάρδη και την επιστροφή μου στην ησυχία του Αγίου όρους. Και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.

Όμως άλλες ήσαν αι βουλαί του Κυρίου μας !!! Νέο τηλεφώνημα της κυρίας Παρθένας με πληροφορεί ετούτο το εκπληκτικό.

-Πάτερ Νεκτάριε, μια Χριστιανή (δεν μου ανακοίνωσε το όνομα της) που είχα ακούσει τα κηρύγματα σας το 2013, στεναχωρήθηκε όταν έμαθε ότι δεν μπορούν να συγκεντρωθούν τα χρήματα για να έρθετε και εσείς στην Αριζόνα και πλήρωσε όλο το εισιτήριο μόνη της.

Απάντησα: «Σε παρακαλώ κυρία Παρθένα να επιστρέψετε τα χρήματα στην χριστιανή, δεν θέλω να ξοδεύσει τις οικονομίες της. Την ευχαριστώ».

-«Πάτερ Νεκτάριε, δεν γίνεται γιατί έχω πάρει τα χρήματα και έχω ήδη βγάλει το εισιτήριο, είσθε ήδη στην ομάδα για την Αριζόνα!!!»

Κύριε Ελέησον!!!

ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ 2014

Δεν είναι μόνο εκπληκτικός ο Θεός ημών, αλλά και τα παιδιά του που τον αγαπούν. Ο Θεός ένευσε στην καρδιά της Χριστιανής και εκδήλωσε αυτή την γενναιοδωρία.

Με αυτόν τον τρόπο ακολούθησα το σχέδιο του Θεού, για κηρύγματα στην Στουτγάρδη και μετά προσκύνημα στην Αριζόνα. Άρχισα να προετοιμάζομαι για το ταξίδι στο τελευταίο δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2014.

Η υποδοχή στο παγωμένο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης από την οικογένεια Ιωάννη Παύλου ήταν θερμή όπως και πέρσι. Ο Χρήστος με οδήγησε στην Χριστιανική οικογένεια του και οι γονείς του με υποδέχτηκαν ευγενέστατα και θερμά. Έκαναν πολλές θυσίες και πάλι. Ο θεός να τους ευλογεί.

Έπρεπε να εκμεταλλευτώ τον χρόνο προς όφελος των παιδιών του Θεού και τα κηρύγματα άρχισαν το βράδυ της αφίξεως μου στην Στουτγάρδη.

Τα θέματα των κηρυγμάτων μου ήταν ανανεωμένα. Αφού έκανα μια πολύ γρήγορη επανάληψη των περσινών, προχώρησα στα νέα θέματα περί προσευχής, φυλακής του νου, λογισμών και αδιάλειπτης ευχής του Ιησού. Είχα μαζί μου το βιβλίο περί προσευχής του Γέροντα Παισίου εκδόσεως Σουρωτής και τους διάβαζα επίκαιρες περικοπές από τα ακούσματα των οποίων ευφράνθηκαν αι καρδίαι των Ελλήνων.

Οι καιρικές συνθήκες ήσαν καλές και οι μετακινήσεις των χριστιανών προς τους τόπους των κηρυγμάτων γίνονταν ευκολότερα. Πολλοί χριστιανοί έφερναν και τα παιδιά τους. Ευχάριστη η έκπληξη αυτή αλλά και χρήσιμη. Από το ήθος και το ύφος των Ελληνόπουλων μπόρεσα να βγάλω ακριβέστερα συμπεράσματα για την ποιότητα των Ελλήνων της διασποράς. Θα αναγνώσετε την γνώμη μου στο «Συμπέρασμα» στο τέλος του οδοιπορικού.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ Ν.ΥΟΡΚΗ

Αρκετό χρόνο πριν το ταξίδι μου στην Στουτγάρδη το 2014, από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον παιδικό μου φίλο Στυλιανό Ιερομνήμον και την σύζυγο του κυρία Ευγενία, έμαθα ότι, η κυρία Ευγενία είχε σχεδιάσει προσκυνηματική εκδρομή στο μοναστήρι της Αριζόνας για τον Φεβρουάριο του 2014, ημερομηνία κατά την οποία και η δική μας ομάδα των χριστιανών, θα ευρίσκετο εκεί.

Ο πόθος και από τις δυο πλευρές για να συναντηθούμε με τον Στέλιο ( Λάκη ) κίνησε και την ερώτηση. «Πάτερ μήπως μπορείς να μοιραστείς τον χρόνο σου ανάμεσα στην Αριζόνα και την Νέα Υόρκη να έρθεις μαζί με την Ευγενία στην Υόρκη όταν επιστρέψει, να σε δούμε και να μας κάνεις και μερικά κηρύγματα;». Με πολύ χαρά αποδέχτηκα την πρόταση, του Στέλιου και με την χάρη του Θεού, όλα τακτοποιήθηκαν ειρηνικά.

Συναντήθηκα με την κυρία Ευγενία στην Ιερά Μονή του Αγίου Αντωνίου και Αγίου Νεκταρίου και Έγινε μεγάλη χαρά.

Έζησα στο Μοναστήρι μαζί με τον Άγιο Γέροντα Εφραίμ και την ευλογημένη συνοδεία του τέσσερις ημέρες, γέμισα πνευματικά με ευλογία που μου χάρισε ο γενναιόδωρος Ιησούς Χριστός μας και συναντήθηκα και πάλι με τον Γέροντα Εφραίμ στην εξομολόγηση.

Εκεί μετά το τέλος της εξομολογήσεως μου δόθηκε από τον Γέροντα καλή μεγάλη ευχή του η οποία με ακολουθεί. Όταν του ανακοίνωσα ότι αύριο πηγαίνω στην Ν. Υόρκη για κηρύγματα και ζήτησα την ευχή του μου την έδωσε και με δυνατή φωνή μου είπε «Εύχομαι με τα κηρύγματα σου να σώζονται ψυχές ανθρώπων!».

Με τέτοια ευχαρίστηση στην πνευματική μου αποθήκη, ήταν δυνατόν να μην πάνε καλά τα κηρύγματα μου στην Ν. Υόρκη; Πήγαν πολύ καλά και εκεί και όπου αλλού έως σήμερα. Η ευχή του Αγίου Γέροντα κατάλαβα ότι με ακολουθεί.

Στην οικογένεια του Στέλιου έγινε μεγάλη χαρά αλλά όχι μόνο εκεί. Οι Έλληνες της Ν. Υόρκης που έμαθαν τον πηγαιμό μου εκεί αλλά και ιδιαιτέρως την επανασυνάντηση μας με τον Στέλιο από την παιδική μας ηλικία, εξεπλάγησαν με χαρά μεγάλη και πύκνωσαν τα κηρύγματα παρόλο τον παγετό της Ν. Υόρκης.

Στα κηρύγματα αυτά ήταν παρών και ο κύριος Γεώργιος Χατζηκώστας, ο οποίος επιβεβαίωνε ότι έλεγα για την τηλεφωνική μας αναγνώριση με τον Στέλιο και την συνάντηση μας μετά από 55 χρόνια.

Εκεί στα κηρύγματα, ο κύριος Χατζηκώστας, με παρρησία ομολόγησε ότι η Παναγία η Αρβανίτισσα του είπε αυστηρά «Ποιος είσαι εσύ που δεν αφήνεις τον Αγιορείτη μοναχό να βγει στον αέρα;».

Όλα πήγαν ειρηνικά, γιατί ήταν όλα ευλογημένα από τον Τριαδικό Θεό μας.

Έκανα 4 ή 5 κηρύγματα στην Ν. Υόρκη και δύο κηρύγματα από αυτά έγινα την ίδια ημέρα. Ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ. Έτρεχα να προλάβω να καλύψω την πνευματική δίψα των Ελλήνων της διασποράς!!!

Με συγκίνηση χαιρέτησα την οικογένεια του Στέλιου, τους φίλους Έλληνες της Ν. Υόρκης και αναχώρησα για το αεροδρόμιο της Αριζόνας όπου και συναντήθηκα με την ομάδα των Ελλήνων προσκυνητών και όλοι μαζί επιστρέψαμε στην Στουτγάρδη.

  • Ιερά Μονή Οσίου Φιλοθέου 2014. Στα δεξιά της φωτογραφίας διακρίνεται ο Στυλιανός ιερομνημον ( ο μικρός Λάκης ), αριστερά του ο Γέρων Νεκτάριος Μοναχός, αριστερά του γέροντος ο πατήρ Παύλος Nakanishi. ορθόδοξος Χριστιανός και πρεσβύτερος στον ιερό ναό Αγίου Νικολάου στο Τόκιο Ιαπωνίας o Πατήρ Παύλος είναι καθηγητής αρχαίας Ελληνικής γλώσσας και ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Τόκιο. Η καρδιά του εκκινήθει προς έρευνα θεολογική και η αρχαία ελληνική γλώσσα τον εβοήθησε να κατανοήσει τα δόγματα της ορθοδόξου εκκλησίας και να βαπτιστεί ορθόδοξος με την οικογένεια του. Αριστερά από τον πατέρα Παύλο ο Φιλοθείτης Μοναχός Πατήρ Αντώνιος.
ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ 
ΑΠΟ ΑΡΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Με μια μικρή ανάπαυση, μόνο την ημέρα της επιστροφής από την Αριζόνα, από την επόμενη, άρχισα τον νέο κύκλο κηρυγμάτων μου στην Στουτγάρδη.

Οι Χριστιανοί που άκουγαν αυτά τα κηρύγματα προσλάμβαναν περισσότερο πλούσιο πνευματικό υλικό, διότι εκτός από τα θέματα που είχα ετοιμάσει από τον Άγιον Όρος, άκουγαν και ευχαριστούντο, πνευματικές εμπειρίες της Αριζόνας και των Ελλήνων της Αμερικής.

Ερχόντουσαν στο κήρυγμα χαρούμενοι και έφευγαν περισσότερο χαρούμενοι και ικανοποιημένοι με μια σταθερή πρόταση: «Πάτερ Νεκτάριε να σας δούμε και του χρόνου». «Όπως το ορίσει ο Θεός μας» απαντούσα. Ο Θεός το όρισε. Ξανά βρέθηκα κοντά στους ωραίους και ευλαβείς Χριστιανούς μετανάστες της Στουτγάρδης και το 2015.

Ευχαρίστησα και ασπάστηκα την οικογένεια του κυρίου Παύλου και πήρα την πτήση για Θεσσαλονίκη, λέγοντας την ευχή του Ιησού «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με», δεν κατάλαβα πότε έφτασα στον Άγιον Όρος.

Άρχισα να περιποιούμαι το εκκλησάκι πρώτα και μετά οι υπόλοιπες εργασίες της καλύβης μου.

Πεπληρωμένος πνευματικών εμπειριών και αγαθών εντυπώσεων.

Ευχαριστώ σας αδελφοί για την ανάγνωση και αυτού του οδοιπορικού. Του 2014!!!

Διακρίνεται αριστερά ο Στυλιανός Ιερομνήμον (ο μικρός Λάκης)
και δεξιά ο παιδικός του φίλος γέρων Νεκτάριος μοναχός. 
Σε προσκυνηματική του επίσκεψη στην παντοκρατορινή 
σκήτη προφήτου Ηλίου στον Άγιον όρος 2014

Ψάλω τω Θεό μου έως υπάρχω.

ΕΛΛΑΣ - ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ - ΑΡΙΖΟΝΑ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ -ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ - ΕΛΛΑΣ
Ο Θρίαμβος της Ορθοδοξίας συνεχίζεται!!!


Νέο οδοιπορικό κηρυγμάτων για το 2015!!!

Την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016 και ώρα 20:00μμ 
θα αναρτηθεί το οδοιπορικό του Γέροντος Νεκταρίου 
στης παραπάνω πόλεις και χώρες για το 2015. 
Είναι και αυτό πεπληρωμένων σημείων. ΕΔΩ

Αγαπητοί φίλοι και εν Χριστώ αδελφοί
σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση


Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
Παναγία Αρβανίτισσα
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
Αγιορείτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: