Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Γ. Νεκτάριος: Ο Ιησούς Χριστός είναι ο πιο εκπληκτικός και εντάξει φίλος!

Γ. Νεκτάριος: Ο Ιησούς Χριστός είναι ο πιο εκπληκτικός και εντάξει φίλος!


Ένα μικρό μέρος από το πνευματικό Σχολείο του Γέροντος Νεκταρίου: 
Ο Ιησούς Χριστός είναι ο πιο εκπληκτικός και εντάξει φίλος!

Χαίρετε αδερφοί μου.

Το Πνεύμα το Άγιον, για να προκαλέσει την αλματώδη υπέρβασή μου στο πνεύμα και στην αυτογνωσία μου, χρησιμοποίησε μια αρετή μου (την μοναδική), την οποία καλλιεργούσα στη ζωή μου, όταν αυτή ήταν παραδομένη στην αίγλη και στην ηδονή των αισθήσεων. Δηλαδή προ Χριστού.

Την αρετή της δικαιοσύνης την θεωρούσα αυτονόητη. Θεωρούσα αυτονόητο δηλαδή, ότι έπρεπε να παρέμβω και να υπερασπιστώ τη δικαιοσύνη και την αλήθεια, όταν αυτές παρεβιάζοντο από κάποιον «δυνατό» σε βάρος κάποιου «αδυνάτου». Ενίοτε η παρέμβαση αυτή κατέληγε σε άγριο καυγά με το «δυνατό» που αδικούσε.

Όμως η εκδήλωση αυτή της αρετής της δικαιοσύνης δεν γινόταν στο όνομα του Ιησού Χριστού. Άρα υπήρχε εγωισμός. Δε τα γνώριζα αυτά τότε και ήμουν βέβαιος, ότι ήμουν δίκαιος.

Αλληλοδιαδοχικά πνευματικά γεγονότα 
και σύνδεση με τα προηγούμενα

Έτσι είχαν τα πράγματα έως ότου το 1991 (αρχή της μετανοίας μου), ο Πανάγαθος Θεός ημών άρχισε να μου δωρίζει πνευματικά δώρα, με πρώτο το θαύμα με την αγία εικόνα της Παναγίας της Γουμερά στο ομώνυμο Μοναστήρι στις Σέρρες. Ακολούθησε λίγες μέρες μετά, η καταλυτική συνάντηση με το Γέροντα Παΐσιο στην Παναγούδα και… 


Επιστρέφω στο σπίτι μου, με μια άλλη υποστατική ποιότητα. Έχω αρπάξει την Ευχή του Ιησού (Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Του Θεού έλεησόν με) και τη λέω θερμά, τόσο που άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι γίνονται σημεία πνευματικά. Όλως ενθουσιασμό, αρχίζω να λέω και σε άλλους ανθρώπους να λένε την Ευχή του Ιησού για να βιώσουν και εκείνοι πνευματικά γεγονότα.

Σε αυτόν τον ενθουσιασμό των πρώτων ημερών, έγινε στον ύπνο μου ο διάλογος που ακολουθεί.

Ακούω μια πεντακάθαρη φωνή να με ρωτάει:

Ανδρώα φωνή: «Είσαι δίκαιος;»
Απάντηση: «Ναι»

Ακολουθεί δεύτερη ερώτηση.

Ανδρώα φωνή: «Και τον Ιησού Χριστό γιατί τον αδικείς;»
Απάντηση:… 

Δεν απάντησα στη δεύτερη ερώτηση, γιατί δεν ήξερα τι να απαντήσω. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ, ότι με τα πρώτα χρόνια της εφηβείας μου, όταν εγκατέλειψα την Εκκλησία, ζούσα χωρίς Χριστό και άρα τον αδίκησα!!

Εκείνο το πρωινό ξύπνημα ήταν φοβερό!!! Αυτεξουσίως, ο πρώτος λογισμός που έκανα συνειδητά, ήταν ότι είμαι βαριά ΕΝΟΧΟΣ!! Δεν αδικούσα απλώς έναν άνθρωπο, αλλά αυτόν τον Τέλειο Άνθρωπο και Τέλειο Θεό, που δημιούργησε τον άνθρωπο!!! 

Πόσο εύκολα πλανάται ο άνθρωπος, μακριά από το Χριστό!! Είχε πληγωθεί το φιλότιμό μου και είχε συντριβεί η καρδιά μου. Έχεις δίκαιο Ιησού μου να αισθάνεσαι αδικημένος. Εγώ σε αδικούσα βάρβαρα. Το ομολογώ. Σου παραδίδω την κομματιασμένη από την ένοχη καρδιά μου, χωρίς όρους. Κάνε την ό,τι θέλεις. Σου έχω εμπιστοσύνη. Σε πιστεύω. Και Εκείνος ο Πανάγαθος (ο έως παρεξηγήσεως Πανάγαθος) ήρθε και περπάτησε στη ζωή μαζί μου. Και άρχισε με Σοφία, διάκριση, λεπτότητα και σεβασμό στην ελευθερία μου, να ενώνει τα κομμάτια της καρδιάς μου. Δεν ήθελε ο Θεός της Αγάπης να έχει έναν πληγωμένο φίλο, μαθητή, κληρονόμο. Τι Μεγαλείο… τι Μεγαλείο!!!

Με ένωσε και με έκανε ΕΝΑ!! Καμία διαίρεση, καμία σκιά. Αισθανόμουν ενωμένος και υγιής. Αυτή ήταν μία νέα θεία γνώση, την οποία αγνοούσα.

Όλος ενωμένος υποστατικά. Ενωμένος και με όλους εκείνους που Τον αγαπούν (τους οποίους μπορώ με τη χάρη Του να τους διακρίνω) και όλοι μαζί στην πορεία προς τον φωτισμό και τη θέωση, ενωμένοι με την Αγία Τριάδα, που και εκείνη, ο Πατήρ, ο Υιός και το Άγιον Πνεύμα, είναι ενωμένοι εις ΕΝΑ, και με εμάς ενωμένη η Αγία Τριάς, θεμελιώνεται με βεβαιότητα ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ!!!

Από την Νεοεποχίτικη πρόταση του οικουμενισμού, της πανθρησκείας, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Πάπας και δυστυχώς και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και εμπεριέχει εξωτερικά εντυπωσιακά σχήματα, πολλούς ασπασμούς και συμπροσευχές με όλα τα είδη των πλανεμένων του κόσμου, φεύγετε μακριά!

Τρέξτε με μεγάλη ταχύτητα προς τον Ιησού Χριστό, είναι ο πιο εκπληκτικός και εντάξει ΦΙΛΟΣ που θα γνωρίσετε στη ζωή σας!!! Φροντίστε και εσείς να είστε εντάξει μαζί Του. Αμήν Γένοιτο!!!


Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
να σας ευλογούν. 

Γέρων Νεκτάριος ο Αγιορείτης  

Η συνέχεια των θαυμαστών γεγονότων 
περιγράφεται στο video που ακολουθεί:




Δεν υπάρχουν σχόλια: